4JANUARIFAVORITER


Nagellack, Nail Polish i färgen Bobbing For Baubles från Essie
Jag älskar mörka nagellack, och den här månaden är det det här mörkt safirblå nagellacket som får pryda mina naglar. Färgen drar en aning mot grått vilket gör att den inte begränsar mig när det gäller kläd- och makeupval.

Läppstift, Be Legandary Lipstick i färgen Legendary från Smashbox
Smashboxs nya läppstift är packat med Shea-smör och ett unikt moisture complex för att skydda och återfukta läpparna i klassiska, ikoniska färger. Den här röda nyansen passar min hy perfekt.

Kajalkrita, Pure Color Intense Kajal Eye Crayon i färgen Dramatic Black från Estée Lauder
Jag gillar enkel och mångsidig makeup, den här är båda delarna. En fet kajalpenna som ger intensiv svart färg. Perfekt att använda som eyeliner, inliner eller för en sotad look. Lägg lite vaselin ovanpå och du får en skön grungesotning.

Puder, Naturally Mineralize Skinfinish i färgen Blonde från MAC
Ett lystergivande puder som fräschar upp vilken vinterblek hy som helst. Färgen är speciellt utformad för blondiner, men funkar självklart även för brunetter och redheads. Används som highlighter eller finishpuder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0