SUPERPRODUKT



Jag har börjat jobba med ett nytt hårvårdsmärke på nya salongen, Alterna. Det är ett märke som jag redan efter några veckor älskar! En produkt som jag fastnat speciellt mycket för är White Truffle Hair Elixir från Caviar-serien. Det är en kur för skadat och uttorkat hår som både stärker och skyddar håret mot inre- och yttre- påfrestning. Kuren kommer i sprayform och är lättapplicerad, passar alla hårtyper eftersom den varken blir tung eller kladdar plus att den går att användas i både vått och torrt hår. Det är en storsäljare på salongen och jag har hört från kollegor att kunder som inte kunnat få längre hår än till axlarna har köpt denna produkt och fått håret att växa långt, eftersom produkten gör att håret inte slits utan stärker det så att det orkat växa utan att gå av. Har börjat använda produkten själv och märker redan nu stor skillnad på hårkvalitéten. Den går med fördel att användas tillsammans med andra produkter men mitt tips är att använda den som bas för bästa resultat. En riktigt bra produkt som jag kan rekommendera till alla kunder som vill ha ett riktigt hälsosamt hår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0