ILOVE...


Min absoluta favoritkroppsvård kommer från Philosophy och är helt underbar. Dock håller deras produkter en ganska hög prisklass som inte alltid passar min livsstil. Senast när jag var på Kicks upptäckte jag en riktigt bra budgetalternativ för dem som också älskar Philosophy, I Love... Det är ett engelskt märke som nyligen lanserats i Sverige som säljer hudvårdsprodukter med otroligt härliga dofter. Vad sägs om Strawberries & Milkshake, Vanilla & Ice Cream, Raspberry & Blackberry, Coconut & Cream, Lemons & Limes, Mango & Papaya eller min personliga favorit Blueberry & Smoothie? I sortimentet finns duschcreme, bodyscrub, bodylotion, handkräm och läppbalsam till mycket bra priser (mellan 49-69 sek). Säljs som sagt på Kicks.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0