5SKÖNHETSUPPTÄCKTER


Stila Raspberry Crush Lip & Cheek Stain
Jag gillar multifunktionella produkter och det här är en ny favorit i den kategorin. 'Stain' är en perfekt produkt för den naturligare, fräschare looken. Dessutom kan den användas både på kinderna, läpparna och ovanför globlinjen för extra fräschör. En perfekt produkt på resan då du slipper ta med extra produkter eller när du behöver en snabb touchup. Den här ger en skir hallonrosa ton som är smickrande för dem flesta.


NARS Duo Eyeshadow 'All About Eve'
Beiga ögonskuggor i all ära, men det kan bli lite tråkigt i längden. Den här ögonskuggsduon har en lite roligare beige ton och blir diskret men inte tråkig. Med en touch av persika och rosé, är det även här en fräsch look som eftersträvas, såklart. Extra snygg till vinterblek hy, som tenderar till att bli black av beiga toner.


 

Deborah Lippmann Holiday Nail Color 'Do Ya Think I'm Sexy'
I juletider får jag alltid en craving för glitter av någon andledning, kanske är det julgransglittret som inspirerar mig? Hur som helst vill jag ha glitter överallt, men för att inte överdriva är naglarna perfekta att pynta. Detta glittrande röda lacket ger stora ha-begär och känns lite roligare än det hederliga röda nagellacket. Detta finns även i guld, silver och frost.  



Estée Lauder Idealist Even Skin Tone Illuminator
Jag gillar produkter där man kan få bot för sina synder, eller för sin hys synder. Efter dålig hudvård och lite för mycket hormoner är inte huden sig lik, men denna fantastiska produkt ska spola tillbaks tiden - bleka bort ärren, ge lyster och förminska porerna. Taget!


Yves Saint Laurent Effet Faux Cils Eyeliner 'Deep Black'
Flytande eyeliner känns väldigt passé, istället föredrar jag de krämigare varianterna. Dem är mycket mer mångsidiga och kan användas både för att få en hård kolsvart linje och en mjukare variant. Dessutom är dem grymma att använda vid sotning. Allt handlar om teknik, applicering och val av pensel. Den här varianter innehåller mycket pigment och är både lätt att applicera och har en lång hållbarhet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0