BEAUTYBAY&HÅRFÖRLÄNGNING


Slängde just iväg en order till Beautybay, en hemsida som jag verkligen kan rekommendera. Dem säljer Bare Escentuals till helt otroliga priser! Köpte tre produkter till priset av en här i Sverige. Den här gången beställde jag en SPF 15 Foundation i vinternyans, Tinted Mineral Veil och nykomlingen Blemish Remedy i deras nya hudvårdsserie. Får se om den kan tackla min otroligt envisa hud. Allt detta med frakt för 551 sek, inte helt tokigt med tanke på att dem skickar från England.

Något mer spännande som händer framöver är hårförlängning på torsdag, något som jag verkligen ser fram emot! Har saknat mitt långa hår alldeles för länge nu. Keratin är en helt fantastisk metod som både är snygg och bekväm. Nästa vecka ska jag även vara med och träna 2-årseleverna från frisör inför SM-uttagningen i efter jul. Kom ju etta i uttagningen förra året, så ska lära dem lite tips och trix. Ska bli världigt kul, jag älskar att dela med mig av kunskaper och hjälpa folk att bli bättre. Kan ju faktiskt erkänna att jag är ganska duktig på herrlåda, har ju fönat ett par hundra stycken... Något mer som händer? Ska börja fixa mina modeller inför mitt projektarbete. Spännande, spännande.


Ni får ha det underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0