5FAVORITERIMAJ


Big Bounce Shadow
från MAC
Som MACoholic gillar jag i stort sätt allt som MAC gör, men deras nya härliga Big Bounce Shadow är en storfavorit i vår. Den har en väldigt unik konsistens som är en blandning av en mousse och en mycket tunnflytande fuktkräm. Dem är dryga och blandas mycket bra med varandra. Färgerna är som vanligt fantastiska. Min favorit är The Good Fortune som är optimal som highlighter.


Pure Matte Lipstick Carthage från NARS
Orange och fuschia är dem hetaste läppfärgerna i vår, och ingen har träffat så rätt med färg och formula som NARS. Deras Pure Matte Lipstick i färgen Carthage är härligt fuschiafärgat och har en mjuk men matt konsistens som ger en hållbar läppfärg. Mycket lättapplicerat och blir aldrig kakigt som många andra matta läppstift. En fullträff helt enkelt.  


Bb Shine On (And On...) Finishing Spray från Bumble and Bumble
Jag har en förkärlek för riktigt matta och skitiga hår, men i vår låter jag den matta texturen stanna hos upsättningarna och vid annan styling är det högglans som gäller. Ett av mina störtsta favoritmärken, Bumble and Bumble, har tagit fram ett oslagbart finishspray som ger högglans utan att tynga eller ge en fet hinna. Trots detta ska man vara försiktig, man får filmstjärneglans på bara några lätta pumpar.  


Flora by Gucci Eau Fraîche från Gucci
Min favoritdoft i en ännu fräschare variant. Som om den inte redan var helt fantastisk blev den ännu mer fantastisk. Den har fortfarande samma karaktär som orginaldoften men med en något fräschare och lättare känsla. Den här doften kommer garanterat sitta på mig hela våren och sommaren.


Nagelkreativitet från Elle
Naglar är inte det hetaste i skönhetsvärlden just nu, men jag älskar galna naglar och trots antitrenden tänker jag gå all-in när det gäller konstiga lack och färgkombinationer. i Majnumret av Elle delar dem med sig av kreativ inspiration när det kommer till nageldesign. Gå mot strömmen och frossa i färg på naglarna. Mina favoriter är Deborah Lippmanns knallgula Yellow Brick Road, Essies Braziliant och OPIs Houston We Have A Purple.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0