MACADAMIANATURALOIL


Jag fick med prover från Macadamia Natural Oil när jag senast beställde från Eleven.se, och jag kan erkänna att jag blev glatt överraskad av deras produkter. Deras Healing Oil Treatment är en fantastisk multiprodukt som kan användas som leave-in treatment, glansgivare samt en extra boost i din vanliga inpackning. Macadamia Natural Oils produkter innehåller Macadamia Nut Oil och Argan Seed Oil, som är välkända för att återfukta, ge näring och proteiner samt glans. Produkterna blir inte oljiga eller vaxliknande, vilket gör att dem även passar bra till fina hårtyper. Rekommenderas starkt för torra, slitna hår. Produkterna är väldigt dryga, en enda droppe Healing Oil Treatment räcker för att göra underverk. Finns att köpa på Eleven.se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0