BAG+MAKEUP


ASOS White Harlem Bag
Nicole by OPI Nail Lacquer Daffy Dill
NARS Soft Touch Shadow Pencil Celebrate
Philosophy Luscious Lime Foaming Bubble Bath & Shower Gel


ASOS Portfolio Envelope Clutch
Texas by OPI Nail Lacquer Texas Lone Star
Dior Addict Summer Look Ultra Gloss Crystal Nude Sweet Peach
Bumble and Bumble Wear & Care Mending Masque

ASOS Leather Portfolio Clutch
NARS Single Eyeshadow Tropic
Yves Saint Laurent Gloss Pur Icy Effect
MAC Surf Baby! Nail Lacquer Ocean Dip

Christopher Kane Laser-Cut Leather Clutch
Dior Electric Tropics Nail Duo Paradise
MAC Chromagraphic Pencil Process Magenta
Yves Saint Laurent Rouge Pur Couture Le Fuchsia

ASOS Leather Tooled Detail Purse
Marc Jacobs Ginger Splash
NARS Single Eyeshadow Night Sun
Yves Saint Laurent Summer Nail Color Nail Lacquer Surreal Yellow

Nancy Gonzalez Crocodile Fold-Over Clutch
MAC Surf Baby! Lipstick Burst Out
American Apparel Neon Nail Lacquer Neon Violet
MAC Glitter Fuchsia


Kommentarer
Postat av: Tin

Hej! Jag såg att du är på crea? är det några speciella dagar och hur mycket kostar det att toppa och slinga håret hos dig? :)

2011-06-13 @ 20:35:01
Postat av: Josefine (Hairdestination)

Hej! Vanligtvis kommer jag till hösten att vara där på fredagar, men under sommaren kommer jag jobba v. 25, ev. 26, 28, 29 och 31 :) jag tar 250 kr för toppklippning och 400 kr för slingor, så det blir 700 sammanlagt. Det finns en prislista på hemsidan, http://www.salongcrea.se, om du vill se mer:)

2011-06-14 @ 14:24:03
URL: http://Hairdestination.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0