PREPARATION


Jag har ångest för att jag inte har bloggat på hela veckan, men jag har förberätt mig inför SM-uttagningen hela veckan och det har inte funnits tid för mer än det och sömn tyvärr. Jag väntar febrilt på en Android-app för Blogg.se så jag kan blogga från mobilen. Hade varit underbart. Nu händer det mycket grejer känner jag. Har fått en förfrågan att blogga om mineralmakeup, så detta kommer under veckan förhoppningsvis. Fick reda på att jag ska få åka med mina härliga kolleger på Wellas Showboat, vilket ska bli fantastiskt roligt! Funderar på att vara med och tävla i Young Talent på båten, trots att jag inte har så mycket erfarenhet än. Paris väntar om två veckor och på måndag är SM-uttagningen. Ska fortsätta öva och slänger förhoppningsvis in några inlägg här. Kram! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0