MODELISTAN A/W 2011

Lånad härifrån!

Favoritplagg i garderoben just nu: Mina svarta Ksubi++ Super Skinny Zip (Night) jeans. Sitter som smäck. Älskar dem!  

Byter gärna garderob med: Jesse Jo Stark eller Mary-Kate Olsen.

Trivs bäst i: Svarta jeans och ett par wedges på fötterna.  

Bästa stiltipset: Våga sticka ut. Om du gillar ett plagg som du vanligtvis inte vågar bära, bär det och bär det med stolthet. 

Vanligaste färgen på mina kläder: Svart och vitt. Även khaki är populärt i min garderob.  

I höst kommer jag gå klädd i:
Ska inhandla mig ett par riktigt snygga (och sköna) boots som jag ska traska runt med. Gärna också en pälsväst (dock i syntet!).  

Men absolut inte i: Poncho. Vill jag se ut som ett tält, köper jag ett tält och sätter på mig.  

Jag doftar just nu: Flora by Gucci. Tycker att den speglar min personlighet bra.  

Om du fick ett plagg/ en väska/ ett par skor gratis, vad skulle du välja?: En svart Mulberry Bayswater eller ett par Hyper Prive från Christian Louboutin i svart lack.  

Höstens köp:
Ett par snygga boots.  

Höstens behåll: Kommer nog fortsätta bära min khakigröna parkas i höst med.   

Höstens släng: Blommigt. Usch.

En ideal höstoutfit: Svarta jeans, en vit Alexander Wang T-tischa, skinnjacka, en stor, mysig halsduk, läderbälte och boots.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0