HEKTISKT


Ojojoj, vilken vecka. Det har varit fullt upp hela veckan, därav mitt bloggavbrott. Måndagen bestod av skola och färgning av min modell för Wella-tävlingen. Hann dock inte göra färdigt modellen och fick fortsätta på onsdag kväll. På tisdagen agerade jag assistent för två jätteduktiga frisörer från Wella inför en visning/kurs för nya SP-stylingen. Väldigt lärorikt måste jag säga. Onsdagen bestod av en hektisk dag på salongen, där även kvällen spenderades för att preppa min modell. Torsdagen bestod av fotografering inför Wella-tävlingen. Det var jätteroligt, även om det tog väldigt lång tid. Det resulterade i alla fall i väldigt fina bilder. Fredagen var hyfsat lugn. Packade alla mina saker inför Elmia Inspiration 2011 och Skol SM. Lördagen och söndagen spenderades på Emlia Inspiration 2011. Berättar mer om detta i senare inlägg. Väldigt lyckad men hektisk vecka. Nu blir det avslappning på hög nivå!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0