SOONIWILLBEABROWNIE


Idag har jag varit på min praktiksalong, fantastiska Salong Crea. Har varit en hyfsat lugn dag. Den började med en slingning på våran försäljare Gustaf och sedan fotografering för hemsidan. Efter det var det lugnt ett tag och alla fyra kunde sitta och prata. DET har aldrig hänt förrut när jag varit där. Sedan satte jag i några få extensions på Frida som jobbar på Crea. Hon hade precis klippt en jättesnygg lång page, men tyvärr var det lite glest i fronten eftersom hennes hår gått av efter en färgning från nästan helt svart till ljusblont. Då gjorde några små extensions underverk. Det är verkligen en fantastisk uppfinning. 

På måndag ska jag på Sebastian Professionals-kurs på Gothia Hotell i Göteborg. Det kommer att vara en grundlig genomgång av deras produkter och lite trender osv. Ska bli trevligt. Sedan på onsdag ska det bli förändring. Efter ca 4 år som blond ska jag nu bli brunett. Är verkligen spänd, är grymt sugen på det här nu. Har gått och funderat ett tag nu och nu är det dags. Josefine is going brownie. Typ. Kommer bli riktigt bra tror jag. 

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och måla mina naglar som blev totalt misshandlade på grund av mitt hanskslarv vid färgning. Bruna naglar är inne men kanske inte smutsbruna. 

Ha en underbar dag! Kram    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0