SEBASTIANPROFESSIONALSKURS


Tänkte berätta lite om kursen jag var på igår för Sebastian Professional. Otroligt duktiga Karin Adali var det som höll i kursen, och även våran säljare Christer. Det var en produktgenomgång av deras sortiment och produkter främst, men fick även lite tips om produktrecept och stylingknep. Lärde mig väldigt mycket och insåg också att jag verkligen behöver prova alla produkter i serien. Det blir ju ofta så att man säljer det som man själv provat, så det är dags att prova lite mer styling. Deras produkter är verkligen fantastiska och jag är väldigt tacksam att jag får jobba med dem. Har varit ett stort fan av Sebastian Professionals "fearless haircare" länge och att kunna jobba med dem är riktigt roligt.

Ett hett tips, om du har typiskt platt, skandinaviskt hår, kom till en Sebastian-salong och gör en texturbehandling. Nu är det slut på användningen av Dust It, nu är det volym utan ansträngning som gäller. Med Sebastians texturbehandling får du fantastisk volym som håller i upp till 6 veckor. Det tar dessutom endast en kvart. Fråga gärna din frisör.   

Ser fram emot nästa frisörkurs den 16 oktober, men då är det teamet på Björn Axén som håller i den.


Sneakpeak av Sebastian Professionals senaste hårkollektion med hypade smyckesdesignen Pamela Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0