REVLONOCHFÖRSENINGAR


Usch vad jag hatar tåg ibland. En olycka skedde mellan Göteborg och Alingsås och gjorde att det blev totalstopp från Partille. Efter ca 50 min väntan gav vi upp och tog oss ett meal på MAX och sedan vidare till Bellbox och inhandlade en färginpackning till mitt bruna hår. Nackdelen att färga från blond till mörkbrun är att färgen släpper ganska snabbt de första färgningarna. Men med Revlons Nutri Color Creme är det superenkelt att bättra på färgen, hett tips! Endast 3 minuter i handukstorkat hår och du har tillbaka glansen och en stor del av färgen. För 169 kr känns det ganska välförtjänt. Nu ska jag ta mig en dusch och sedan sova. Det blir en lång dag imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0