MIN"HEMLIGA"LAST


Vissa cravear cigg eller kaffe. Jag cravear hårprodukter. Jag tror att jag har ett ganska dåligt ekonimiskt förhållande till dessa kära produkter, tyvärr. Det blir lätt att man ser någon ny produkt och vips dimper den ner i brevlådan eller i en påse ganska så snabbt. Eller så kletar jag in den i håret och ser vad som händer. Det blir en hel del hårtvättar, men också en hel del bra resultat. Jag kan därför inte säga att det bara är negativt. Behöver du produkttips? Tveka inte att fråga mig. Jag har minst provat en grej från de flesta märken inom hårvård som finns. Jag överdriver inte. Kérastase, Matrix, Kevin.Murphy, Alterna, Tigi, Schwarxkopf, Maria Nila, Grazette, KMS California, Sebastian (såklart), Wella SP, L'Oréal Professional, ghd, Philip B, Bumble&Bumble, Joico, Revlon, Goldwell, Redken... behöver jag fortsätta? Om du har någon produktfråga så släng gärna in den i kommentarfältet eller på min Bloggsvar-sida. Klicka bara på Fråga mig-knappen i hörnet på inlägget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0