WELCOME

Det här är något jag har velat göra länge, och nu äntligen är det igång. Det här är Sveriges nya skönhetsblogg! Det känns lite smått läskigt, men det här ska nog gå galant. Varför startar jag då en skönhetsblogg? Skönhet är min stora passion i livet. Jag utbildar mig till frisör på Burgårdens Ubc i Göteborg för att förhoppningsvis bli en framgångsrik frisör. I mina framtidsplaner finns också en makeupartistutbildning. Sedan barnsben har smink och hårprodukter varit en stor del av mitt liv och jag överdriver nästan inte om jag säger att jag har provat/provar det mesta av skönhetsprodukterna ute på marknaden. Det är lite av en hobby för min del. Har under åren snappat upp och lärt mig en hel del och vill nu inspirera och hjälpa er andra med den här bloggen. Min tanke är att tipsa om produkter (såklart), lägga upp inspiration, fakta och allt som känns nödvändigt. Har just nu inte riktigt planerat färdigt hur upplägget ska vara, men häng kvar så får ni se vad detta blir av. Jag tror verkligen på detta och jag hoppas ni gör det med. Nu kör vi!

http://hairdestination.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0