MAKEUPKURSMEDDANIELCHAVEZ


Idag har jag varit på en makeupkurs på Åhléns City i Göteborg. Det var ingen mindre än Smashbox chefmakeupartist Daniel Chavez som höll i kursen där han gav tips och råd om hur man lägger en riktigt snygg makeup. Och hans modell var ingen mindre än vackra Laila Bagge. Tidigare i år lade han Lailas bröllopsmakeup och flög hit till Sverige endast för det. Idag hade han också flygit in från Los Angeles, just för att hålla den här kursen. Jag kan avslöja att den verkligen var intressant och lärorik. Daniel är en riktigt skön kille som blandar hemliga knep med en hel del humor. Jag vet inte om jag ska avslöja tipsen här ännu, men jag kan säga att jag är grymt sugen på att inhandla några fler av Smashbox produkter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0