FEELUNIQUE.COM


Tänkte passa på att tipsa om en riktigt bra hemsida som heter Feelunique.com. Det är en engelsk webbshop som säljer bland annat Sebastian Professional (min favorit), Kerastase, Elizabeth Arden, Decelor, Ghd m.fl. Vad som är unikt med webbshopen är att man inte betalar någon som helst frakt över hela världen samtidigt som produkterna nästan är löjligt mycket billigare än här i Sverige (jag har testat, produkterna är äkta). De visar också priserna i sek och euro. Som till exempel Sebastian Professionals shampoo och balsam kostar här i Sverige 270 respektive 300 kr, men hos Feelunique.com kostar dem 135 respektive 158 kr. Ganska stor marginal, eller hur? Och speciellt när frakten är gratis. Jag kan verkligen rekommendera sidan. Ska själv beställa hem ett nytt paket med shampoo, balsam och inpackning från Sebastian Professionals Penetrait-serie idag.  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett hett tips är att betala varorna i PUND ej, SEK! Det sparar man ytterligare ca 20-25 % på, har jag nyss märkt.

2011-02-19 @ 12:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0