LIPSTICK


Jag är en äkta läppstiftjunkie. Jag har säkert över 50 läppstift i min samling, och jag älskar dem alla. Många har läppglans som sin favoritprodukt på läpparna, men jag älskar den där mjuka, krämiga känslan som läppstift ger. Här kommer några av mina favoritläppstift.

Giorgio Armani Armanisilk Lipstick i färgen Light Sandy Beige, 210 kr - En perfekt ljusbeige nyans som ger dem rätta nudefärgade läpparna. Väldigt härlig konsistens som håller länge utan att kännas torrt.

NARS Lipstick i färgen Heat Wave, 190 kr - En korallröd nyans med halvmatt finish som ger mycket färg med en krämig konsistens. 

MAC Lipstick i färgen All Styled Up, 110 kr - Ett riktigt krämigt läppstift i en härligt rosa nyans. Rikitgt bra hållbarhet och kvalitét.

E.l.f Lipstick i färgen Natural Nymph, ca 18 kr - Med tanke på priset är det här ett riktigt kap. Bra läppstift i en nudefärgad nyans som ger lätt glans utan att kännas kladdigt. 

NARS Velvet Matte Lipstick Pencil i färgen Belle de Jour, 190 kr - Ett matt läppstift i pennform som ger naturligt naken beige nyans. Sitter som berget.

Lancôme L'Absolu' Rouge i färgen Absolute Rouge, 225 kr - Den perfekta röda nyansen som passar det flesta. Härlig konsistens med bra hållbarhet.

MAC Lipstick i färgen Impassioned, 110 kr - Ett krämigt läppstift i en fuschiarosa nyans. Riktigt snyggt på solbränd hy.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0