THISISMYFOCUSNOW

I'm back. Känns bra att säga så. Har varit helt borsta från datorn ett bra tag nu på grund av att den gick sönder i mitten av sommaren. Nu är jag dock tillbaka, fräschare och mer peppad än någonsin. 

Har jobbat en hel del på min praktiksalong, Salong Crea i Alingsås. Har haft massor av trevliga kunder, här lärt känna mycket nytt folk, utvecklat mig i mitt yrke och framför allt, haft ruskigt roligt. Jag har haft enorm tur att hamna på en riktigt bra salong med fantastiska koleger och fräsch lokal och dessutom - trevliga kunder. Men nog om det.

Bokade just en resa till Spanien v.44. Behöver verkligen komma bort till sol och värme och dessutom se lite nytt. Även om sommaren här i Sverige varit fantastisk behöver jag komma bort från landet. 

Imorgon börjar skolan igen. Då får jag backa bandet och "glömma" lite av det jag lärt mig och fokusera på grunderna igen. Det är inte fy skam det heller, i och för sig. 


Nu ska jag uppdatera mig lite, det är dags att köra igång med bloggen igen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0