IMSOSORRYBUTI'LLBEBACK!

Jag är verkligen ledsen, har verkligen oprioriterat bloggen några veckor nu. För det första har min dator gått sönder, för det andra har jag jobbat stenhårt på salongen och för det tredje har jag legat i feber i snart en vecka. Så jag hoppas ni är förstående. Bloggen kommer komma igång till hösten igen, då kör vi stenhårt!

PS! Fick min order från E.l.f Cosmetics härom veckan, kan verkligen rekommendera deras produkter. Mineral Lipstick i Natural Nymph, helt fantastiskt och Mineral Foundation SPF 15, också helt fantastisk! Beställde även från Feelunique.com igår, produkterna kommer komma på fredag antagligen. Ska utvärdera dem när jag är tillbaka - eller rättare sagt - när min dator är tillbaka. Ha det underbart alla läsare, njut av vädret så hörs vi snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0