ADDICTED


Man känner sig verkligen tom utan dator ska ni veta om ni själva inte provat på. Fick just en avi att mina produkter från Feelunique.com kommit, ska bli spännande att se om Ghd-stylern är bättre än min gamla favorit Ga.Ma. Beställde även hem lite produkter från Sebastian, bland annat Penetraitt shampoo+balsam+inpackning samt värmesprayen/glanssprayen Trilliant. Får in och hämta dem senare. 
Nästa vecka blir det jobb igen. Nästnästa vecka börjar skolan. Känns skönt faktiskt. Allt känns bra nu. Har fått rejält med cash i sommar utan att ha blivit uttråkad, så på min 18-års dag i januari har jag bestämt mig för att beställa en resa. Lite belöning sådär. Vill till värmen och solen.
Nu ska jag börja på utvärderingen av E.l.f-produkterna. Ciao.  


Kommentarer
Postat av: Chanel handbags





http://www.handbagsonsales.com



Chanel Handbags



Gucci Handbags Gucci 2010 New Handbag



Hermes Handbags



Balenciaga Handbags



Bottega Veneta Handbags



Chloe Handbags



Coach Handbags



Dior Handbags



Fendi Handbags



Dolce & Gabbana Handbags



Hermes Handbags



Versace Handbags



Prada Handbags

2010-08-24 @ 04:25:07
URL: http://www.handbagsonsales.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0