THEBRANDTHATCOVERSMYNAILS


Alla har sina favoritmärken. När det gäller nagelprodukter finns det ett märke som dominerar min samling - Essie. Varför dom gör det beror på deras bra kvalitet och enorma färgutbud. Jag har personligen inte tid att måla mina naglar var och varannan dag, vilket gör att jag behöver nagellack som håller flera dagar utan att blekna och flagna. Just den här kvaliteten fann jag hos Essie. Att man behöver måla två lager innan man får den rätta färgen spelar ingen roll då lacken håller nästan en hel vecka utan att flagna, även utan överlack! Med kvalitet kommer dock ett högre pris, men med hållbarheten, mängden och den korta torkningstiden är det värd sitt pris - utan tvekan.  

Mina favoriter: Going Incognito, Marshmallow, Licorice, Rose Bowl, Minimalistic, Bahama Mama, Midnight Cami, Pansy, Fifth Avenue, Imported Champagne, Lovie Dovie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0