HAPPYNEWAWESOMEYEAR


Hej kära läsare! Jag är besviken på mig själv att jag inte hunnit önska er alla ett GOTT NYTT ÅR, men alldeles för mycket jobb och saker på g har hindrat mig. Nu är jag i alla fall här, och vill önska er detta i efterskott! Har själv haft en mycket bra start på året. Just nu har jag fullt upp med mitt projektarbete som ni kommer att få se på bloggen framöver. Jag kan lova att resultatet verkar mycket lovande. Senare under dagen tänker jag äntligen lägga ut bilder från mitt tävlingsbidrag till Wella Young Talent 2011. Tyvärr gick jag inte vidare, men bidraget är min bebis och min debut i detta område så självklart kommer ni få se dem om ni kikar in senare ikväll. 


JAG ÖNSKAR ÅTER ALLA ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR!   



Skickar med en fin låt som följer med mig varje nyår;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0