VECKANSSKÖNHETSFAVORITER


1. MÖNSTERMAKEUP
I höst känns mönstrade makeupprodukter helrätt. Det ser inte bara snyggt ut utan gör också att vi kan få spännande effekter beroende på applicering. Mina favoriter är CHANELS härliga, tweedinspirerade Blush Duo Tweed Effect i färgen Tweed Sienna och MACS A Tartan Tale Eye Shadow i färgen Golden Crown.


2. BUMBLE AND BUMBLE
Alla känner till det i USA, tyvärr har det inte slagit lika stort här i Sverige - ännu. Bumble and Bumble har fantastiska hårvårdsprodukter som är älskade av både hårstylister och kändisar. Deras Wear and Care Quenching Masque för hår som har blivit torrt och trist av värmestyling, Hair Powder som jag skrev om tidigare i veckan och deras allt-i-allo-produkt Styling Creme är tre av mina absoluta favoriter i sortimentet. Finns att köpa på Urban by Björn Axén bl.a. 


3. GULDLACKADE NAGLAR
När julen närmar sig vill jag ha naglar á la Cushnie - intensivt guldlackade. Snyggaste lacket kommer från OPI och heter Dazzled by Gold.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0