UTVÄXTFYLLNAD


Jag blev tidigare i höst brunett, något som jag trivs otroligt bra i. Problemet heter dock UTVÄXT, med STORA bokstäver. Efter två veckor är den där, och eftersom mitt hår är väldigt ljust syns det väldigt tydligt. Dock har jag ett knep som gör det lite lättare att leva med detta. Svaret heter Hair Powder och kommer från ett av mina absoluta favoritmärken Bumble and Bumble. Det är ett färgat torrshampoo som är perfekt att använda som utfyllnad av utväxten till nästa färgning, men också självklart som ett torrshampoo. Det går även att använda om du vill testa livet som till exempel rödhårig eller brunett. Hair Powder finns i White för kalla, samt ljusa blondiner, Blondish för mörkare blondiner och ljusare brunetter, Brown för choklad-, mohogny- och kastajebrunetter samt Black för riktigt mörk brunetter samt svarthåriga. 125 g kostar 445 kr och reseförpackning med 28 g kostar 225 kr. Säljs på Urban by Björn Axén eller Mrsh.se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0