GHDIVSTYLER


Har precis klickat hem en IV Styler från Ghd hos Feelunique.com. Blev trött på min gamla Ga.Ma plattång som förövrigt varit bra, men den har några år på nacken nu så den behöver bytas ut. Varför jag då valde Ghd den här gången är för att den är den absolut bästa på marknaden just nu.

• Tången värms upp till maximal temperatur på några sekunder och stylar håret med enbart värme och inte genom att sträcka håret

• Eftersom de keramiska värmarna och plattorna har samma storlek värms plattorna upp jämnt utan heta punkter

• Strömkretssystemet innebär att tången behåller optimal temperatur under hela stylingprocessen

• Tången avger negativa joner som reducerar statisk elektricitet och ger glans genom att sluta till hårstrået.

• Automatisk avstängning efter 30 min om plattången inte används, bra om du skuller råka glömma plattången.

• Har rundare plattor som rör sig, vilket gör det lättare att få snygga lockar, vågor samt riktigt rakt resultat.

Stylern kostar vanligtvis 1899 kr, men jag lyckades klicka hem den för endast 1270 kr, tack vare Feelunique.com.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0