HEJDÅSTORAPORER!


En produkt som jag upptäckte på min Paris-resa var The POREfessional från Benefit. Inte för att jag har något stort problem med stora porer, men vi alla har dem och vi alla vill få bort dem. The POREfessional är en silkeslen balsam som minimerar synligheten av porer. Huden känns silkeslen efteråt och porerna - borta. Dessutom är den oljefri så vi med problemhy slipper oroa oss. Rekommenderar stark The POREfessional för dig som vill dölja dina stora porer eller dig som bara vill ha en jämnare hy.


Kommentarer
Postat av: Tova

Niice! Vart kan man köpa den och vad är priset? =)

2011-03-29 @ 19:16:50
URL: http://magnifik.blogg.se/
Postat av: Josefine

Priset varierar lite beroende på vart du köper den, det är därför inte jag har satt ut något pris. På Asos.com kostar den 272,73 sek, på lookfantastic.com kostar den £23,50 + frakt, den finns även på Sephora.com och Strawberrynet.com. Jag köpte min på Sephora i Paris, men rekommenderar att beställa den från Asos eftersom det är fraktfritt :)

2011-03-29 @ 20:07:41
URL: http://hairdestination.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0