+++BACKFROMPARIS+++


Tillbaka efter en fantastisk helg i Paris! Har sätt det mesta Paris har att erbjuda under tre dagar. Moulin Rouge, Louvren, Notre Dame, Sacré-Coeur, Arc de Triomphe, La Tour Eiffel med mera. Har även spenderat många timmar på Champs-Elysées och den enorma Sephora-butiken. Lite (för mycket) NARS-produkter fick följa med mig hem, bland annat det fantastiska rouget Orgasm och även ett löjligt billigt bare.Minerals-kit från bare.Escentuals.

Har hittat massor av inspiration från de franska invånarna. Sättet hur dem klär sig, oavsätt ålder är fascinerande. Vilken elegans, vilken känsla, vilken skönhet. Så enkelt men ändå så elegant och unikt. Att till och med se de älsta klä sig i finrock, ha matchande strumpor och nyputsade finskor en helt vanlig torsdagkväll. Det är verkligen fascinerande.

Jag skulle inte bli förvånad om jag sitter i Paris på min franska balkong och dricker vin och äter macarons om några år. Det är i alla fall drömmen. Att det är the land of smokers gör mig faktiskt ingenting.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0