4SKÖNHETSFAVORITER


1. Grazette XL Creative Hairspray Extra Volume
Jag älskar aerosolsprayer, men efter att ha provat detta fantastiska pumpspray från Grazette är jag fast. Det är ett vanligt hårspray i pumpform som ger glans och styrka utan att bli för hårt och tynga. Ger precis lagom stadga och är mycket lättare att jobba med eftersom den inte torkar lika snabbt som en aerosolspray. Grym arbetsspray för lockiga hår, eller volymspray i botten på raka hår. Fördelen med pumpspray är att det är bättre för miljön eftersom man slipper gaser och den här är även fri från parabener och silikoner.


2. NARS Illuminator i färgen Laguna
Såhär till våren vill jag ge min hy lyster och jag bytte nyligen ut min gamla favorit Strobe Cream från MAC till den här skönheten från NARS. Det är en ljusreflekterande kräm som fräschar upp och ger härlig lyster utan att kännas glittrig. Jag gillar nyansen Laguna som ger en lätt bronzig ton som trollar bort blek, glåmig hy.


3. MAC Sheen Supreme Lipstick i färgen Full Speed
MACs nya läppstift Sheen Supreme är helt klart den favorit i vår. Ger en glansig finish och känns som ett läppglans, men ger mycket färg. Jag älskar korallfärgade Full Speed som ger den rätta nyansen utan att kännas för mycket till vardags. 


4. Bare Escentuals BareMinerals Skincare
Jag är inte så förtjust i deras mineralmakeup, men hudvården är fantastisk. Har svårt att hitta bra och prisvärda hudvårdsprodukter som håller min hud i schack utan att irritera huden. Mina favoriter i serien är Deep Cleansing Foam, Exfoliating Treatment Cleanser, Purely Nourishing Moisturizer, Blemish Theraphy och den fantastiska Pure Transformation Night Treatment.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0