VELVETAMPLIFIER


Idag kom Wella Professionals nya stylingserie till salongen och jag kan erkänna att jag blev glatt överraskad av produkterna! Har varit lite halvt skeptisk till deras nya serie, är alltid det när det gäller Wellas stylingprodukter (deras färger är dock oslagbara) av någon konstig andledning. Det har ju pratats mycket om stylingprimern Velvet Amplifier som är något av en skönhetsrevolution i hårvärlden. Det finns ingen annan som har en liknande produkt och jag provade den på alla kunder idag och jag älskar den. Det är ett mycket koncentrerat serum som gör håret mer lätthanterligt gör att de andra produkternas effekt förbättras samt jämnar ut strukturen i håret. Ett enda pump (ett halvt på korta hår) oavsett hur du ska styla håret. Provade den på en kund som jag alltid använder Sebastian Professionals Thickefy Foam och Volupt Spray, och jag kände hur mer dryga de andra produkterna blev (använde nästan hälften så mycket av produkterna som jag brukar) och trots det blev det mycket bättre effekt. Kommer ha en lite mer genomgående intro av både primern och resten av serien lite längre fram. Produkterna kostar mellan 159-179 kr, ett mycket överkomligt pris. Men som sagt, mer info kommer så håll utkik!


Kommentarer
Postat av: Cyt

Spännande :)

2011-01-20 @ 15:49:01
URL: http://Lennhammer.Wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0