DEEPSLEEP


Jag har under några år nu haft sömnproblem. Har väldigt svårt att somna på kvällarna och kan inte sova mer än 5-6 timmar per natt. Dock har jag hittat en liten hjälp på traven som får mig att somna lite lättare på kvällarna. Lösningen heter Deep Sleep Dreamy Pillow & Body Mist och kommer från The Body Shop. Det är en spray som sprayas på kudden innan du går och lägger dig och hjälper dig att varva ner och bli tröttare. Låter för bra för att vara sant, men på något vänster fungerar den utmärkt för mig i alla fall. Känner mig mycket tröttare och inte alls lika stressad när jag lägger mig i sängen. Finns även duschkräm, badskum, kroppskräm och brännolja i samma serie. Deep Sleep Dreamy Pillow & Body Mist kostar 235 kr.  


Kommentarer
Postat av: Cyt

Jag ska kolla in dem! :)

2011-01-20 @ 15:51:17
URL: http://Lennhammer.Wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0