BESTHAIRBRUSH

Brukar du tupera ditt hår? Blir det lätt för hårt? Här är en video som jag såg på Rachael Ray för några veckor sedan där en frisör visar vilka hårborstar alla kvinnor borde ha. Vid 1.13 visar hon en 3-radig svinhårsborste som man kan använda för att få volym. Detta är ett fantastiskt knep som ger riktigt stor och luftig volym. Jag älskar min 3-radiga svinhårsborste och det är helt klart det enklaste sättat att få riktigt fin volym som håller utan problem. Jag brukar spraya med Sebastian Professionals Re-Shaper innan för att få lite extra hållbarhet. Letar förbrilt efter något företag som säljer dessa typer av borstar till privatpersoner. Jag har köpt min på Gocciani.se, men där får endast salonger handla. Ett tips är att gå in på din lokala salong och höra efter om de kan sälja en sådan borste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0