BATISTEDRYSHAMPOO


Jag älskar den nytvättade känslan i håret och skulle gärna tvätta håret varje dag, men som vi alla vet är det inte att rekommendera. Men för att få den där fräscha, nytvättade känslan i ett smutsigt hår använder jag Batiste Dry Shampoo. Till skillnad från andra torrshampoon ger detta både glans och fyllighet. Håret känns rent och fräscht men har fortfarande kvar den där "otvättade" looken som är den snyggaste (dock tar den bort det feta, som man inte vill ha). Finns i många olika dofter, men mina personliga favoriter är Tropical, som doftar fräscht av kokosnöt, och Original, som har en svag men samtidigt fräsch doft. Dessa säljs på Eleven för 65 kr/st (ja, nu budget-tipsar jag).    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0