MINERALS


När mineralsmink lanserades på marknaden var jag mycket skeptisk en lång tid. Vårdande smink? Nej, omöjligt. Trots min motsträvliga attityd tog jag mig i kragen och provade omtalade id bare.Minerals Foundation. Blev inte helt övertalad, mest med tanke på priset. Tog mig då vidare till ett lite billigare alternativ, Make Up Stores Wonder Powder. Fick då hemska utslag och tappade förtroendet för mineralsmink. Men då upptäckte jag E.l.f Cosmetics. Mineralprodukter för 42 kr styck?! Lät för bra för att vara sant, så var självklart tvungen att prova på dem. Efter en användning var jag fast. Dem gav samma finish som id, dock något torrare och mattare (endast positivt). Och som fattig student sparar jag mycket pengar varje månad. Så från att ha varit skeptiskt har jag blivit en sann mineralare.


På bilden - Mineral Booster, Mineral Blush Peachy, Mineral Foundation Light, allt från E.l.f Cosmetics.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0