Veckans hårvårdsprodukt V.22

En kategori som var uppskattad på min förra blogg var den här; Veckans Hårvårdsprodukt. Därför tänker jag använda en även här. Varje vecka kommer jag att tipsa om en hårvårdsprodukt som jag gillar och kan rekommendera. Låter inte helt fel va?



Veckans hårvårdsprodukt den här veckan heter Trilliant och kommer från Sebastian Professional. Det är ett värmeskyddande spray som ger glans och skydd mot värme från tänger och fön. Kan användas både i vått och torrt hår. I vått hår sprayas den innan föning och ger fyllighet och glans, i torrt tillstånd sprayas den i innan användning av värmetång. Har en frisk doft som påminner om melon, utan att vara för genomträngande. Något som är väldigt viktigt med denna produkt är att man måste skaka den hela tiden under användning. När flaskan skakas aktiveras det så kallade "trilliant complex", som gör att produkten börjar fungera.

Produkten säljs hos Sebastian-återförsäljare och bland annat Lyko.se och Bellbox.se. Kostar 290 kr.    

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0