BEAUTYFAVS


Kérastase shampoo och inpackning - Jag älskar Kérastase hårvårdsprodukter. Dem känns lyxiga och fungerar märkbart. Håret känns både starkare och glansigare.

NARS Lipgloss - Jag älskar verkligen NARS. Det är väldigt synd att dem inte har någon återförsäljare i Sverige, men som tur är finns internet. Deras läppglans ger mycket färg och glans, är fylligt i konsistensen utan att vara kladdigt. Perfekt helt enkelt.

Smashbox foundations - Smashbox är ett av mina absoluta favoriter när det gäller basmakeup. Deras High Definition foundation är helt klart bäst på marknaden just nu.

NARS Blush - Ger naturligt rosiga kinder utan att kännas för sminkat. Innehåller lagom mycket skimmer. Finns i riktigt fina färger.

Dermalogicas hudvårdsprodukter - Jag har svårt att hitta hudvårdsprodukter som inte ger mig utslag och Dermalogica är än sålänge det enda. Deras produkter känns lyxiga och effektiva. 

MAC löspuder - MAC är mitt absoluta favoritmärke och just nu kan jag inte få nog av deras tranparenta löspuder som får makeupen att hålla hela dagen utan att bli glansig.

Smashbox highlighter - Jag är verkligen beroende av den här produkten. Det är en highlighter med ljusreflekterande pigment som trollar bort mörka ringar under ögonen, utan att innehålla någon färg. Använder den även på kindbenen, näsryggen och överläppen. 

MAC primers - Var förrut en flitig användare av Smashbox "rolls royce"-primer, men tycker faktiskt att MAC's är ännu bättre. Den här innehåller spf 50 och är lätt skimrande. Får makeupen att sitta där den ska hela dagen. 

Essies nagellack - Använde förrut X antal budgetlack som endast höll i högst två dagar innan jag upptäckte Essie. Med Essies håller färgen i en hel vecka. Dessutom har dem massa fina färger att välja mellan och flaskan räcker länge. 

Cliniques hudvårdsprodukter - Jag älskar Cliniques husvårdsprodukter, speciellt för kroppen och deras porförminskare. Den gör huden matt och fräsch och döljer porerna.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0