FANTASTISKBRUN-UTAN-SOL


Jag är en erfaren brun-utan-sol användare som tycker att jag testat det mesta ute på marknaden - allt från Lancôme till Dove. Men det finns bara en jag verkligen är nöjd med, och det är Garniers Summerbody Nourishing Cream. Det är en motsvarighet till mångas favorit, Doves Summer Glow Body Lotion, men jag tycker den har något extra. Den är krämig och dryg i konsistensen och känns mer som en body lotion än en brun-utan-sol kräm. Dessutom är den nästintill luktfri, så man slipper den hemska brun-utan-sol doften som jag avskyr. Den har också ett riktigt bra pris. Ynka 40 sek går den på. Så om ni vill ha en fräsch solbrun hud utan fläckar och lukt är detta produkten för er. Give it a try, som jag brukar säga.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0