NYFAVORITIBADRUMSSKÅPET


Investerade i en riktig klassisker härom veckan, Huile Prodigieuse Multi-Usage Dry Oil från Nuxe, och är totalsåld! För er som inte är bekanta med produkten är det en torr olja (ja, ni läste rätt) för hud, hår och kropp. Den innehåller 6 vårdande oljor samt vitamin E och ger näring, mjukhet och reparerar utan att kännas fet. Jag som har något fet hy i t-zonen känner ofta att det stramar i ansiktet på vintern trots min hudtyp men med en droppe av den här oljan blir huden återfuktad och mjuk utan att göra huden fetare. Dessutom ger den en riktigt fin lyster, så den är perfekt att använda på kroppen för en fräschare hud. Och som om det inte kunde bli bättre, den går också att använda som ett glansgivande och reparerande serum i håret (!) utan att det blir fett. Har även hört att den tar bort hudbristningar, kan dock inte avgöra detta eftersom jag än så länge klarat mig från det. Ja, ni hör ju hur fantastisk den är. Sedan är 98,8% av ingredienserna naturliga och den innehåller varken konserveringsmedel, silikon eller mineraloljor. Smakar det så kostar det, 50 ml kostar 245 kr och 100 ml kostar 395 kr. Rekommenderar dock den här varmt, det är en riktig multiprodukt som alla borde ha i badrumsskåpet. Den är mycket dryg trots sina alla användningsområden och den är värd varenda krona. Den finns på bland annat Kicks och Eleven.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0