COLOURMASK


Efter ett långt användande av Revlons Nutri Color Cream 513 har jag nu bytt ut den mot fantastiska Colour Mask Chocolate från svenska Grazette. Det är en liknande färginpackning, men skillnaden är att den även fäster på ofärgat hår och dessutom sitter i upp till 8 tvättar. Revlons duschas ut efter första tvätten, vilket inte är speciellt ekonomiskt. Dessutom fäster den på utväxten, så jag som är väldigt naturligt ljusblond kan dölja den något. Priset är ovärdeligt, 165 kr går den på och eftersom den är dryg och håller länge räknar jag med att den inte kommer ta slut på ett bra tag. Mer svensk hårvård åt folket! 


Kommentarer
Postat av: Valis

hej! Tack för ett jättebra tips, har precis gått från blond till brunett o draaaaaaar verkligen ut på dagarna innan jag tvättar håret hehe för jag vet hur mycket färg som kommer ramla ur, funderade på att köpa några toningar att lägga i lite då och då för att få färgen att stanna men detta vill jag ju hellre testa först! Men jag har använt wella color touch 7/3 två ggr så jag antar att jag inte är så mörk som du var som var på nivå 5, kan jag ändå använda färgen chocolate tror du? Vill nog inte ha så mörkt som 5.... hoppas du har tid att svara en snutt! : D Mvh Valentina

2011-02-04 @ 00:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0