BESTMASCARA


När det kommer till mascaradjungeln har jag provat i stort sett allt från Maybellines klassiska rödgröna mascara och Max Factors nya Experiance Mascara till YSL Volume Effet Faux Cils och Smashbox Lash DNA. Men den enda mascaran som verkligen gör mina fransar en stor förtjänst är Cliniques fantastiska High Impact Mascara. Jag har använt den från och till i ca 5 år nu och det slutar alltid med att jag kommer tillbaks till denna. Alla Cliniques mascaror är fantastiska, men den här gör mina tunna, raka och korta fransar långa, böjda och tjocka utan att ge en minsta aning till spindelben. Det går att måla på obegränsade lager utan att få klumpiga fransar. Dessutom håller den hela dagen utan att smula, som är det största problemet för mig med mascaror. När hylsan börjar ta slut häller jag i en droppe vatten och vips är den som ny. Det klarar inte många mascaror. Om du vill ha en riktigt bra mascara ska du prova Cliniques High Impact. Priset är inte fasligt högt, 205 kr kostar den på Kicks, och med tanke på kvaliteten är det ett mycket lågt pris. Jag kan inte leva utan den.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0