FEELUNIQUE.COM


Nu är det dags att sprida ordet om Feelunique.com - en fantastisk sida som säljer hårvård/skönhet till riktigt bra priser.

Feelunique är en av Europas snabbast växande skönhetssäljare som ger dig bra priser på skönhet direkt till din dörr. Det finns över 10.000 produkter med allt från välkända märken till lyxiga salong och spa märken till eco-chica och naturliga produkter som säljs till riktigt bra priser. Dessutom betalas ingen frakt - oavsätt var du bor! Det är något som gör dem mycket unika. Hos Feelunique kan du bland annat hitta Sebastian Professionals fantastiska shampoon för 135 kr (ord. pris 270 kr) samt Kérastase lyxiga inpackningar för 279 kr (ord. pris 369 kr) och Ghds fantastiska styler IV Styler för 1.270 kr (ord. pris 1.899 kr).

Alla produkter är äkta trots sitt låga pris, det kan jag garantera som är en trogen kund av Feelunique. Jag har aldrig hittat någon återförsäljare som säljer produkter till lika lågt pris, både i Sverige och utanför. Därför kan jag verkligen rekommendera den här hemsidan till alla som älskar hårvård och skönhet, utan att vilja lägga en förmögenhet på det. Jag älskar den, och jag är säker på att du kommer göra det med. 

Besök dem här!   


Kommentarer
Postat av: angelica

Vet du om dem är bra och snabba om något man köpt därifrån är sönder? Min ghd postgång är sönder efter 1 gångs användande. Jag har varken tappat den eller glömt att stänga av den...

2011-06-03 @ 22:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0