EYESLIPSFACE


Som jag tidigare nämnt beställde jag produkter från E.l.f Cosmetics härom veckan, och här kommer min utvärdering av produkterna jag inhandlade.

Mineral Foundation SPF 15
- Jag är mycket nöjd med den här produkten. Förpackningen är liten, men mineralpudret är mycket drygt och det krävs mycket lite för att täcka bra. Huden känns inte sminkad och ser naturlig ut. Den är något mattare än vad andra mineralfoundations jag provat, men det är inget negativt. För 42,70 kr är den fantastisk, ett mycket bättre alternativ än mineralfoundations från Isadora, Mac Factor, L'Oréal och Make Up Store, enligt min åsikt. Kan verkligen rekommenderas. 
Mineral Lipstick i färgen Natural Nymph - Ett mineralbaserat läppstift som ger mycket färg utan att kännas torrt eller kladdigt. Lagom krämigt och i en perfekt, beige ton som smälter in och ser naturlig ut. Absolut en favorit. Att det kostade 42,70 är ett stort plus. Bra kvalitet till bra pris. 
Studio Blush i färgen Tickled Pink - Ett puderrouge med bra pigment och fin lyster. Tycker dock den smular något i förpackningen. Man måste dutta rougeborsten i pudret för att det inte ska damma. Tycker dock att det ser bra ut på huden och känns bekvämt. Den här produkten gick också på 42,70.

För att summera kan jag verkligen rekommendera E.l.f Cosmetics för dig som vill ha prisvärda produkter med bra kvalitet. Färgerna är väldigt lika i verkligheten vad som visas på bilderna på hemsidan, fick till och med en perfekt nyans på min foundation utan att behöva prova. Paketet kom efter 5 dagar, vilket jag tycker är snabbt med tanke på att de skickar från England. ett stort plus var också att de skickade avisering via sms när paketet skickades, vilket är bra om man vill hålla koll på hur lång tid det tar att skicka. Paketet kom rakt ner i brevlådan utan att behöva hämtas på posten. Betalningen skedde via hemsidan och med kort vid beställningen. Tycker inte om det egentligen, men det kändes tryggt och säkert. Har absolut inget negativt att säga om den här sidan, våga testa - du kommer också bli nöjd.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0